امیر پوردستان: رزمایش محمد رسول‌الله (ص) 3 نزاجا در منطقه شمال‌شرق کشور آغاز شد

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

امیر پوردستان

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سومین مرحله رزمایش محمدرسول الله (ص) این نیرو در منطقه شمال شرق‌کشور با جابه‌جایی سریع یگان‌ها و گسترش تاکتیکی آن‌ها به منطقه پراکندگی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیمگروه استان‌ها، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان صبح امروز در جمع خبرنگاران در منطقه عملیاتی این رزمایش صحرایی، دفاعی و امنیتی در تربت‌جام اظهار داشت: در این چارچوب نیروهای زبده تیپ 177 پیاده، تیپ 38 زرهی تربت‌جام، یگان‌های توپخانه، جنگال، عملیات روانی و پهپاد با پشتیبانی آتش‌سنگین جنگنده‌های نیروی هوایی و بالگردهای هوانیروز ارتش عملیات پدافند در سطح را در منطقه عمومی رزمایش واقع در شهرستان تربت جام آغاز کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: در ادامه این رزمایش 2 روزه و در مرحله اصلی آن همزمان با اجرای آتش سنگین توپخانه، یگان‌های زرهی و پیاده به‌صورت ترکیبی با شلیک آتش پرحجم هوایی و زمینی روی مواضع دشمن فرضی، عملیات پدافند در سطح را اجرا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات هلی‌برن و ضد هلی‌برن، تخلیه مجروح و اسلینگ توسط بالگردهای هوانیروز و اجرای عملیات جنگ‌های نوین توسط یگان جنگال نوین تیپ 177 از دیگر برنامه‌های این رزمایش نظامی است.

امیر پوردستان تصریح کرد: در ادامه رزمایش یگان واکنش سریع نیز عملیات مقابله علیه نیروهای دشمن در معابر از پیش تعیین شده را اجرا می‌کند.

وی افزود: این رزمایش به‌صورت دو طرفه و کنترل شده با استفاده از تجهیزات و سلاح‌های بومی که توسط مهندسان سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش طراحی، ساخته و تولید شده به‌طور کاملاً واقعی در منطقه شمال شرق کشور برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش محمد رسول الله 3 با رویکرد امنیتی - دفاعی به‌منظور ارتقاء توان رزمی، کسب آمادگی دفاعی و بازدارندگی با هدایت، نظارت و طرح‌ریزی قرارگاه عملیاتی شمال شرق نیروی زمینی ارتش در حال اجرا است.

به گزارش تسنیم، همچنین همزمان با اجرای عملیات رزمی، عملیات مردم‌یاری و اعزام گروه‌های سیار پزشکی و مددکاری با حضور کادر پزشکی نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی رزمایش انجام می‌شود.




برچسب‌ها: رزمایشنزاجاشمالشرقآسمانیها

تاريخ : سه شنبه 26 آبان 1394 | 18:58 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت